Թոփ 5 գրքեր պահանջված վաճառքի մասնագետ լինելու համար

12.02.2020

Վաճառքը արվեստ է ավելի նուրբ և բարդ, քան թվում է առաջին հայացքից: Մեզանից յուրաքանչյուրը իր կյանքում գոնե մեկ անգամ ինչ-որ բան է վաճառել: Ոմանք իրենց տաղանդն ու փորձը: Մյուսները ապրանք կամ ծառայություններ: Այսօր մեր ցանկում գրքեր են, որոնք կօգնեն ձեզ սովորել վաճառքի հմտություններ: Եվ դառնալ այս ոլորտում լավագույնը:

Եթե ցանկանում եք հեշտությամբ և արագ վաճառել, ապա հատուկ ուշադրություն դարձրեք այս ցանկին։

Нил Рэкхем «СПИН – продажи»

Ամենավաճառվող գրքի հեղինակը վաճառքի ամենահայտնի խորհրդատուներից մեկն է աշխարհում: Նա հիմնադրել է Huthwaite Inc խորհրդատվական կազմակերպությունը։ Նեյլ Ռեկհեմի հաճախորդներն են այնպիսի առաջատար բրենդներ և կազմակերպություններ, ինչպիսիք են  Google, Bank of Amerika, MasterCard, IBM, UPS, Johnson&Johnson և այլն։

Նիլ Ռաքհամի գրքերում դուք կգտնեք առաջարկություններ, թե ինչպես կատարել արդյունավետ վաճառք, բացատրություններ այն մասին, թե ինչպես են փոքր վաճառքի օրենքները տարբերվում խոշոր վաճառքների օրենքներից, որ 116 գործոններն են ազդում գործարքի հաջող փակման վրա, վաճառքների ոչ ստանդարտ մոտեցում և այլն:

Ցիտատներ Գրքից։

  • Հարցերը ստիպում են գնորդին խոսել: Հաճախորդի հետ հանդիպումը գնահատելու ամենադյուրին ճանապարհն է տեսնել թե ով է խոսում: Ըստ վիճակագրության ՝ հաջող հանդիպման դեպքում գնորդը պետք է ավելին խոսի, քան վաճառողը:
  • Մի վստահեք բարձրակարգ մասնագետների խոսքերին: Հսկայական տարբերություն կա այն մասին, թե ինչ են ասում հաջողակ վաճառողները իրենց բիզնեսի և իրականում իրենց արածի միջև: Եթե ցանկանում եք պարզել, թե ինչպես են մասնագետները վաճառք անում, դիտեք դրանք գործողության մեջ, այլ ոչ թե ապավինեք այս իրադարձությունների վերաբերյալ իրենց պատմություններին:

Кейт Феррацци и Тал Рэз «Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга»

Forbes ամսագիրը Kate Ferratia- ն անվանել է «աշխարհի ամենաշբվող մարդկանցից մեկը»։ Keith- ի հեռախոսագիրքը պարունակում է ավելի քան 5000 կոնտակտներ, ներառյալ տարբեր երկրների նախագահների հեռախոսահամարներ, գործարար գուրուուսներ, ռոք աստղեր և շատ այլ հայտնի անձնավորություններ: Գրքի էջերում դուք կգտնեք բազմաթիվ հատուկ և պարզ խորհուրդներ, թե ինչպես կարելի է կյանքի և օրինակների հիման վրա ձևավորել գործնական և բարեկամական կապեր: Առաջարկություններ այն մասին, թե երբ և որտեղ կարելի է ծանոթանալ, ինչ արտահայտություններն ու առիթներն են ավելի լավ են աշխատում և որոնք են վանում, կօգնեն ձեզ դառնալ հաղորդակցության վարպետ: Եվ դա նշանակում է՝ հաջողակ վաճառող:

Ցիտատներ Գրքից։

  • Հիշեք, որ շատ դեպքերում հեռախոսազանգի նպատակը ոչ թե ինչ-որ բան վերջնականապես համաձայնեցնելն է, այլ հանդիպման ժամանակացույցը նախանշելը, որտեղ ամեն ինչ կարելի է ավելի մանրամասն քննարկել: Իմ փորձը ցույց է տալիս, որ շահավետ գործարքները, ինչպես և բարեկամության ստեղծումը, իրականացվում են միայն մեկը ՝ դեմ առ դեմ:
  • Ընկերների և ծանոթների փոխադարձ օգնությունը հաջողության առավել հուսալի գրավականն էր: Ես հասկացա, որ աղքատությունը ոչ միայն ֆինանսական ռեսուրսների պակաս չէ, այլ նաև մեկուսացում մարդկանց որոշակի շրջանից, որոնք կարող են օգնել ձեզ իրականացնել ձեր սեփական կարողությունները:

Джим Кэмп «Сначала скажите Нет»

Այս բեսթսելլերի հեղինակը բանակցությունների փորձագետ է, Camp Negotiation System-ի նախագահ և Coach2100 բանակցությունների ուսուցման համակարգի ստեղծող:

Ջիմ Քեմփի գիրքը ձեզ կսովորեցնի, թե ինչպես վարվել և արժանապատվորեն շահել բանակցությունները: Ավելին, այս տեխնոլոգիան կիրառելի է կյանքի ցանկացած ոլորտի համար: Գրքի էջերում դուք կգտնեք առաջարկություններ, թե ինչպես ճիշտ վարվել ձեր հակառակորդի հետ, ինչպես ստանալ բանակցություններից այն, ինչ ձեզ հարկավոր է, և ինչպես վարվել որպես բանակցող, և ոչ թե առաջնորդվել: Ինչ էլ որ լինի բանակցությունների սեղանի շուրջ, դուք պետք է վստահ լինեք ձեր սեփական դիրքի ամրության վրա:

Ցիտատներ Գրքից։

  • Շատ կեղծավոր բանակցողներ չեն փոխզիջում ինքները, բայց պահանւում են, որ դուք այդպես վարվեք: Եվ ամբողջ ընթացքում նրանք ժպտում են:
  • Որոշում առ որոշում, սխալ առ սխալ, ես իմացա, որ ես չեմ կարող ուղղակիորեն ղեկավարել թշնամու գործողություններն ու որոշումները: Բայց ձեռք բերելով որոշակի սովորություններ, ես կարող եմ ավելի լավ ղեկավարել հակառակորդի իմ գնահատականը: Աստիճանաբար, նման գնահատականը դառնում է ավելի ճշգրիտ և ադեկվատ: Որոշումների կայացման լավ հմտությունները թույլ տվեցին ինձ պահպանել իրավիճակը և դրանով իսկ հասնել ցանկալի արդյունքների:

Карл Сьюэлл и Пол Браун «Клиенты на всю жизнь»

Բեսթսելլերի հեղինակ Կարլ Սյուելը ստեղծեց աշխարհի լավագույն ավտոսրահներից մեկը, որը վաճառում է Cadillac, Hummer, Lexus, Infinity և այլ բրենդներ։ 30 տարվա աշխատանքի ընթացքում նա 25 անգամ ավելացրեց իր բիզնեսի արժեքը:

Ըստ Սյուելի, հաճախորդի պահպանման ամենապարզ կանոնը «արեք այն, ինչ խոստացել եք, և կատարեք առաջին անգամից»: Գիրքը գործնական խորհուրդներ է տալիս այն մասին, թե ինչպես կարելի է ստեղծել հավատարիմ և կանոնավոր հաճախորդների տվյալների բազա: Բացահայտվում են հաճախորդների վրա հիմնված լավագույն ընկերության հաջողության գաղտնիքները: Կարլի համակարգը այնքան մտածված և համընդհանուր է, որ այն հարմար է գրեթե ցանկացած գործունեության բնագավառում:

Ցիտատներ Գրքից։

  • Աշխարհի լավագույն հաճախորդների սպասարկման համակարգը համարվում է ամենապարզը. Կատարեք այն, ինչ խոստացել եք, և կատարեք առաջին անգամից:
  • Մի՛ վերցրեք փող լրացուցիչ ծառայությունների համար, որոնք համարվում են օգնություն: Եթե ընկերոջը չէիք խնդրի վճարել այդպիսի օգնության համար, հաճախորդից մի պահանջեք:

Հարի Թրումանը ճիշտ էր, երբ ասում էր. «Դուք ոչինչ չգիտեք այն բաների մասին, որոնց մասին դուք չեք կարդացել»: Երբ աճում է ձեր բիզնեսը, փնտրեք այն մարդկանց, ովքեր արդեն գնացել են այս ճանապարհով: Նրանք ունեն այն գիտելիքներն ու հմտությունները, որոնք ձեզ այնքան անհրաժեշտ են:

Ицхак Пинтосевич «Продавай! Путь торговца»

Իսահակ Պինտոսևիչը «Անհատականություն և բիզնես» համակարգի զարգացման մասնագետ է, 12 բեսթսելլեր գրքերի հեղինակ, ԱՊՀ երկրներում անձնական աճի ամենահայտնի դասընթացավարներից մեկը:

Գիրք «Վաճառիր. Վաճառքի մասնագետի ճանապարհը »պարունակում է այն ամենը, ինչ ձեզ հարկավոր է արդյունավետ վաճառքի համար: Ավարտելով Իսահակի -ի առաջարկած խնդիրները, դուք կազատվեք հնացած կարծրատիպերից և վաճառքի վախից: Հեղինակի կողմից ապացուցված բիզնես մոդելների և սեփական փորձի հիման վրա մշակված հատուկ տեխնիկան ձեզ կսովորեցնի, թե ինչպես արդյունավետ վաճառել և առավելագույն շահույթ ստանալ: Գրքում դուք կգտնեք հատուկ խորհուրդներ և արդյունավետ վարժություններ, որոնք կօգնեն ձեզ սկսել ձեր վաճառքի մասնագետի ուղղին:

Ցիտատներ Գրքից։

  • Հասկացեք, որ փողն այն է, ինչ վերադառնում է ձեզ: Պետք է մարդկանց գնահատել: Ինչքան շատ գնահատեք, այնքան ավելի շատ եկամուտ կստանաք:
  • Գնորդին պետք է աջակցել: Նա շատ լավ ընտրություն կատարեց ՝ ձեզնից գնելով: Թող նա իմանա այդ մասին: Թող նա իմանա, որ ինքն է ընտրվածը: Տվեք նրան անսպասելի WOW էֆեկտ: Նվեր, բոնուս, որը չի եղել ձեր խոստման մաս: Նրան երջանիկ դարձնելու համար, որ նա ԲՈԼՈՐԻՆ պատմի դրա մասին։